משלוחים ונהנים!

אין דבר יותר מרגש מלהמתין לחבילה שהזמנתם באינטרנט. בעצם יש – להמתין לחבילה שהזמנתם מאקוסאפ!

בעוד שבסופר אתם קונים מוצר בעל חיי מדף מוגבלים שלעיתים מתעלמים מתאריך פקיעת התוקף שלהם, באקוסאפ אנו שמים דגש לא רק על טיב המוצר, החדשנות שלו והאפקטיביות אלא גם על טריות ובקרת הטריות.

מדוע הטריות חשובה לתוסף התזונה שלכם?

כמו כל דבר בחיים גם לתוספי תזונה יש תאריך פקיעת תוקף. מלבד העובדה, כי לאחר פקיעת התוקף המוצר אינו אפקטיבי, הוא גם עלול מאוד להזיק בדיוק כמו לאכול מזון מקולקל, יתרה מכך כאשר מדובר במוצרים שתהליך החמצון (הקשור בהתיישנות המוצר) קריטי עבורם! לכן אנו מובילים את כל המוצרים שלנו אליכם לבית במשלוח מבוקר. המשלוחים שלנו עומדים בתנאים האידיאליים לשליחת תוספי תזונה בעלי מרכיבים טבעיים ועדינים גם בחודשי הקיץ החמים בישראל כך שכל מוצר של אקוסאפ מגיע אליכם כמעט ישירות מפס הייצור!

שירות טוב גם לסביבה

אנו באקוסאפ מאמינים כי גם לסביבה שלנו מגיע שירות טוב ולכן כל המשלוחים שלנו נארזים בשקיות בד מתכלות ואקולוגיות לשמירה על איכות הסביבה.

שירות ללא תחרות

כמה פעמים הזמנתם מוצר והרגשתם שאין לכם עם מי לדבר בחברה ממנה הזמנתם? אנו באקוסאפ שמים דגש על מענה מהיר ושירות אדיב כיוון שאנו מאמינים שהלקוחות הם השגרירים הטובים ביותר לא רק של המוצרים, אלא גם שלנו – עובדי החברה.

כאשר אנו מקבלים הזמנה חשוב לנו שהלקוח ידע כי יש לו עם מי לדבר ולמוצר יש “אמא ואבא”. ההנאה שלכם משירות אדיב ומקצועי היא כרטיס הביקור שלנו.

לידיעתכם, המשלוח יסופק תוך כ-3 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה בחברת השליחויות, למרבית חלקי הארץ, בימים א’-ה’, בין השעות 7:30-21:30.

 

כמה זה עולה לי?

זה היופי! שירות המשלוחים שלנו הוא חינם! ללא עלות וללא הזמנת מינימום.

 

לרשימת הערים לפי זמני חלוקה לחצו כאן

להזמנה מהירה אונליין

 

לשיחה עם נציג – 1801-226-226